Genial.ly


Genial.ly to platforma do tworzenia interaktywnych prezentacji, quizów, puzzli, gier planszowych, pokoi zagadek itp. Pozwala dodawać zdjęcia, obrazki, animacje, dźwięki w tle, nagrania własnego głosu, filmy z YouTube itp. Jest dostępna w angielskiej wersji językowej. 

Kilka słów o tym, skąd się wzięły pomysły na zdalne zajęcia,  czyli "genialne lekcje"


Konieczność nauczania na odległość w czasie pandemii Covid-19 zapoczątkowała moje poszukiwania nowych metod, form i narzędzi do tworzenia interaktywnych materiałów do pracy zdalnej z uczniem. W oddziałach 0-3 było to i jest szczególnym wyzwaniem. Będąc członkiem kilku nauczycielskich grup utworzonych na Facebooku z zapałem odkrywałam ogromne zasoby internetu dla edukacji.
Inspiracją do tworzenia pierwszych samodzielnych prac było dla mnie webinarium "Od białej planszy do zadania - Genially dla wczesnego nauczania" przeprowadzone w ramach projektu "Genialni Inspiratorzy". Tak poznałam podstawy Genial.ly, które mnie zachwyciło i pochłonęło. Odkrywanie kolejnych zalet, trików i ogromnych możliwości tej platformy stało się koniecznością i pasją.  
Wiem, że to dopiero początek, ale już pragnę dzielić się swoimi kolekcjami i pomysłami na "genialne" zabawy i lekcje. 


Jestem ogromnie wdzięczna moim źródłom inspiracji:

Komentarze

"Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz. Jeśli nie wie – wytłumacz. Jeśli nie może – pomóż." (Janusz Korczak) "Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem." (Konfucjusz)
Copyright © Nauka z klikiem