Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka

Dziecka prawa to ważna sprawa!


Z okazji  rocznicy uchwalenia Konwencji o prawach dziecka przygotowałam interaktywną prezentację "Prawa dziecka według Janusza Korczaka" oraz wirtualną książeczkę "Prawa dziecka" dla przedszkolaków i uczniów klas młodszych jako wprowadzenie do rozmowy o prawach dziecka i wspólnego świętowania. 

Prezentacja "Prawa dziecka według Janusza Korczaka" 

Wirtualna książeczka "Prawa dziecka"Book titled 'Prawa dziecka'
Read this book made on StoryJumper

Komentarze

Prześlij komentarz

Witaj! Miło mi, że tu jesteś. Jeśli korzystasz z moich materiałów, podziel się swoją opinią.

"Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz. Jeśli nie wie – wytłumacz. Jeśli nie może – pomóż." (Janusz Korczak) "Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem." (Konfucjusz)
Copyright © Nauka z klikiem