Programowanie - cykl życia motyla

  Cykl życia motyla 

Pracuj w programie Scratch.
Link do programu: https://scratch.mit.edu/
Instrukcja:  TUTAJ
1. Utwórz nowy projekt.
2. Dodaj tło.
3. Utwórz nowego duszka (liść)
4. Edytuj gotowego duszka, tworząc dla niego dodatkowe kostiumy - jaja, larwa (gąsienica), kokon (poczwarka), motyl (osobnik dorosły).
5. Utwórz skrypt, który zmieniałby kostiumy duszka (kiedy kliknięto - zawsze, następny kostium, czekaj 2 sekundy).
6. Zapisz projekt i udostępnij go.

Komentarze

"Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz. Jeśli nie wie – wytłumacz. Jeśli nie może – pomóż." (Janusz Korczak) "Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem." (Konfucjusz)
Copyright © Nauka z klikiem