Programowanie - cykl życia motyla
Cykl życia motyla
Pracuj w programie Scratch.
Link do programu: https://scratch.mit.edu/
Instrukcja: TUTAJ
1. Utwórz nowy projekt.
2. Dodaj tło.
3. Utwórz nowego duszka (liść)
4. Edytuj gotowego duszka, tworząc dla niego dodatkowe kostiumy - jaja, larwa (gąsienica), kokon (poczwarka), motyl (osobnik dorosły).
5. Utwórz skrypt, który zmieniałby kostiumy duszka (kiedy kliknięto - zawsze, następny kostium, czekaj 2 sekundy).
6. Zapisz projekt i udostępnij go.
2. Dodaj tło.
3. Utwórz nowego duszka (liść)
4. Edytuj gotowego duszka, tworząc dla niego dodatkowe kostiumy - jaja, larwa (gąsienica), kokon (poczwarka), motyl (osobnik dorosły).
5. Utwórz skrypt, który zmieniałby kostiumy duszka (kiedy kliknięto - zawsze, następny kostium, czekaj 2 sekundy).
6. Zapisz projekt i udostępnij go.
Komentarze
Prześlij komentarz
Witaj! Miło mi, że tu jesteś. Jeśli korzystasz z moich materiałów, podziel się swoją opinią.